24 mars 2010

KUL att jag inte har nån semesterersättning att ta ut! Det här kommer bli en riktigt bra månad...

Började dagen med telefonkö igår. Fick aldrig nåt bra svar o blev bara vidareskickad. Ring dit, ring dom ist bla bla...

Jag längtar så mycket så jag tror jag spricker snart. Grabben som inte ens förstår innebörden.
hejhej

Igår jobbade jag för första gången efter 5 dagars ledighet. Stängde med JB. Idag ska jag öppna med Svalin o så blir det att öppna tors o fre också. Gööööött.
Köpte mig en sån där turkos oversizetröja igår. Turkos? Gilla!

Jag red för första gången på ca 2 månader häromdagen. Underbart! Fick allt lite träningsvärk insidalår trots den lilla turen på ca 20 min.


Matlåda? Blir väl en broccoli-frys-pizza från Willys.

1 kommentarer:

Johanna sa...

ÅH VAD JAG SAKNAR ER!!!!!

Skicka en kommentar