11 juni 2010

Även om det inte är färdigt riktigt än, behöver ett bord till min symaskin också, så ville jag visa resultatet av min walk-in-closet. Det här var Johans tattoo-rum.




Idag blir det en lång dag. Jobb 9.45-18 är det värsta passet. Sedan ska jag grilla o dricka vin med Linnéa eftersom vi redan tagit studenten till skillnad från resten av gänget. GRATTIS till er idag. Vill verkligen leva om den dagen då jag tog sudenten. Underbart!
Nu är sista Vakna med the voice för den här säsongen.. Vad ska jag då kolla på hela sommaren?
Sydde om mina lila gardiner igår. Ja, väldigt kreativt. Blev jättefint om jag får säga det själv. Satte upp dem i köket.
Nu måste jag packa en väska eftersom jag ska sova hos Linnéa inatt också.
Grattis alla studentjävlar

1 kommentarer:

matilda sa...

Jaa vissa har det bra. Trodde jag med skulle få en stor garderob men vi valde att göra ett till sovrum.. Måste ses snart. miss you.

Skicka en kommentar