14 juni 2010

Minaaa! and I lööööve them.
Detta har varit en händelserik helg. I fredags åkte jag till Linnéa efter jobbet. Bara vi av tjejerna som inte tar studenten iår, så vi grillade o drack rosé. Sen gick vi faktiskt till 55an en sväng o kolla/lyssnade på studenter. Träffade Jessica och hon var fortfarande i gasen. Matilda däremot började se trött ut efter en veckas festande. Lycka till nu mina tjejor, vad ni nu än väljer att göra med era liv :)
Jag och Linnéa gick hem till henne igen i ös-regnet. Har inte en aning om vad vi satt och pratade om sen eller när vi gick o la oss.
I lördags var det bara gå upp o jobba igen. Efter det, åka direkt till mormor & morfar för att fira mammas morfar som fyllt 80 o mattias som fyllt 20. Konstig släkt man har egentligen. Släkten är värst?
Efter några timmar där väntade fest i Tannefors hos Macke&Cocozza. Jag och Björn gick aldrig ut. Delade på en kebab från en av husvagnarna på stora torget (kan jag lätt rekommendera som fyllekäk!) sen åkte vi till Ledberg med POLSKA.
Jobb igen på söndagen efter en brakfrukost på altan med frallor o kokt ägg.
Efter jobbet kom hela familjen Palmgren på besök och grillade. Malin o Hannah fick rida lite på åkern också.
Ja, och nu har en ny fartfylld vecka börjat:
Tis: jobb 9-15, after-work
Ons: jobb 9.45-18, klippa håret o ev. färga
Tors: jobb 9-15
sen är jag ledig i 3 dagar!!!!
På lör ska jag till Sofie på tjejkväll med mat o vin.
Och på sön ska vi ev till Alva som äger Lobelia(lill-hästen som jag lånar) Då ska vi göra upp hur vi ska göra. Köpa?

1 kommentarer:

Anonym sa...

KÖP!!! annars tar jag henne ;P puss //mami

Skicka en kommentar