02 juni 2010


Ja, hon börjar bli stor! 13 veckor och ca 13 kg nu.
Imorse vaknade jag av att hon stod med frambenen i sängen, halvvägs uppe. Fick bestämt putta ner henne på golvet fast man egentligen bara vill ha upp henne o gosa.
Nu ligger hon i ett hörn på altan och sover, som hon gjort hela morgonen..
Idag vaknade jag vid 9. Björn kom hem på sin frukost och dukade på altanen. Jag cyklade till stallet för att släppa ut hästarna. Åt en dunderfrukost tillsammans i solen. Och sedan dess har jag suttit kvar i bikini, löst korsord, skickat klagomejl till radiotjänst.
Vi har ju ingen tv! Tänker då inte betala någon avgift!
Tog en piggelin och bara blottade mig för solen.

Jobbar 14-19 idag, så jag hinner se solen ett litet tag till
NJUTARN är jag nu!!
Måste bara tillägga att jag gjorde allt på min to-to-lista igår! Blev aldrig nån film i soffan dock...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar