09 juni 2010

Hellloo,

Idag börjar jag inte förns kl 14. Och innan dess tänker jag inte göra ett skit!

Igår gjorde Ronja mig sällskap på en ridtur. Jag kom fram till att Ronja är bra för mig o Lazagne. Med hennes hjälp kom vi frammåt igen när han började valsa runt o rygga. Utan att jag behövde hoppa av o dra hem honom, som det tyvärr brukar sluta med annars.

Det va husvisning igår också på ett hus i närheten. Jättefint! En blandning av gammalt och nytt. Men det känns inte så aktuellt nu och varken min eller Björns magkänsla sa att vi ville ha det..


Känner mig så maktlös när jag ser dig.
Tänker på dig varje dag, men jag gör ingenting.. Jag säger ingenting.
Jag vill att du ska ha det bästa..

1 kommentarer:

Anonym sa...

bara med din närvaro åå ditt leende läker du allas sår <3 älskar dej mitt hjärta <3 pussåkram//mami

Skicka en kommentar