01 juni 2010

Sorry! Har ju varken tid eller lust att sitta här. Men idag är jag ledig så jag tänkte försöka få ihop några rader..
Har ju lovat bilder från Emma & Stefans bröllop.
Varsågoda:


Emelie & Stefan



Lillasyster Malin, mamma, bästa kusin Sofie & jag
Jag
Har faktiskt hunnit med ett bröllop till :) Ros-Mari & Arne har gift sig. Björns mamma. Det blev en spontan vigsel i trädgården på hennes 50års-fest i lördags. Barfota i trädgården under en björk. Och ingen visste om nåt! Förutom jag o deras barn ;) Fy tusan va fiint det var.
Idag ska jag nog bara va hemma o krypa ner i soffan framför en film o ta det lugnt. Va 100 år sen jag gjorde det. Men jag är ju som sagt ledig o då finns det alltid en to-do-lista:
- sy upp resterande gardiner (nu har jag fått biege tråd av mamma)
- tömma gamla datorn
- vika tvätten
- ta in buren till Holly
- stallet (hoppas kunna rida idag)
På tal om stallet: Igår va jag där nere i 3 timmar o storstädade o pysslade om dom båda till max. Sedan tog vi en promenad hem till Björn o Holly som klippte gräset.
Vill så gärna kunna rida själv igen..

2 kommentarer:

Linnea sa...

Fint att få läsa några rader här igen :). Hoppas det går bra med gardäjnerna! Love.

matilda sa...

Säg bara till så kommer jag och hjälper dig så att du får rida lite :)

Skicka en kommentar