18 juni 2010

för en kvart sen...

...först grävde hon ett hål. Sen "fyllde" hon det med en påse planteringsjord som stod bredvid trappen. Man kan tro att hon är ganska smart eftersom hon grävde ett hål först...
Igår när jag kom hem la jag mig på en filt med senaste Vecko Revyn. Somnade i solen med Holly bredvid. Vaknade efter en halvtimme av en puss på kinden av Björn.
Upptäckte att jag hade dreglat i sömnen.
Tog en hannas 7.0 och fick Björn att göra taco. Åt på altan.
H a t a r alla småkryp som finns på sommaren!
La oss på filten igen retade Holly. Hon blir galen när vi pussas :)
Gjorde en kanna kaffe. När vi precis hällt upp varsin kopp fick vi ett sms från grannarna "kaffe om ni är sugna". Så vi tog med oss våra koppar o gick dit.
Vid 20.30 åkte jag ner till stallet (har punka på cykeln, så jag tog bilen). Pysslade om dem o bara mös i 1,5 timme.
Ledig idag, och Holly har nog varit mest ambitiös av oss hittills...

1 kommentarer:

matilda sa...

Säkert att det va punka på cykeln liksom ;)
Jag är såå glad att hon också gör lite hyss så du anar inte :)

Skicka en kommentar