10 juni 2010



Jaha, ska vi komma in i den perioden nu? Holly är nu 15 v och såhär ambitiös.


Idag är vi lediga, men flugorna väckte mig ett antal ggr. Ni vet när de kryper på läpparna och surrar i håret. Ah jag blir TOKIG. Drog täcket över huvudet och kunde somna om tillslut.
Vaknade halv 10 igen. Shit, måste släppa ut hästarna!
När vi kom hem kvart över 10 igen gjorde jag mig lite kaffe och en äggmacka. Har börjat köpa sånt där bröd som typ bara är gjort på pressade frön o massa nyttigheter. Det är gott för magen.


Fick brev igår från radiotjänst. De har tagit bort min faktura. HA.

Fick skattepengarna igår, dock bara 1 350:- men vafasen, Plus i kassan gillar vi i sånna här tider.

Jag har fått så ont i halsen så jag låter som kråka, eller inte alls, när jag ska ropa på Holly. Ska se vad lite gammaldags vaniljglass kan göra åt saken.
Undra när glassbilen kommer? Måste fylla på med piggelin i frysen.
Kan man köpa chokladsås från glassbilen också? Skulle va gott nu.

1 kommentarer:

matilda sa...

Skönt att se att det inte bara är Enya som kan. Har alltid tyckt att Holly har varit en sång ängel men hon kan allt också :)

Skicka en kommentar