17 juni 2010

Jag har klippt mig! Mitt långa hår har blivit kort. Fast inte för kort. Tog av ca 12 cm.
Lovisa var snäll o gjorde det gratis, fast hon fick en hunka endå. Tyckte att hon va värd mer egentligen för det blev så bra :)
Det växer ju som ogräs på mig så om ett år är det väl lika långt igen.



De senaste dagarna har jag verkligen använt HJÄRNAAAN. Yeeah. (citat Kapten Filling, kunde inte låta bli)
Det är mycket som händer på jobbet med rea o nya datasystem o kassasystem.
Roligt med lite variation i vardagen.

Viktigt! Jag slutar 15 idag o efter det har jag 3-dagars-ledighet! Viktigt.

Holly har sovit i Ledberg tis-ons, jag vet det är bara en natt, men oj vad vi har saknat henne. Helt tomt här hemma utan henne. Men nu är hon tillbaka =)
Dock ska jag åka o lämna henne där nu igen...


P.S. Min mamma är bäst.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar