25 oktober 2012

Dagens vikt: 59,5 kg

Har jobbat över hela veckan, men det är skönt och det går bra. Börjar ju 05.30 två veckor i sträck nu och i tisdags kom jag inte från jobbet förrän 16.20 fast jag egentligen slutar 14.30.

Gjorde en twinfast-shake och åkte direkt till gymmet för att kunna släppa allt ett tag. Körde 10+10 min på crosstrainern och ca 35-40 min styrka på 6 olika maskiner x3 set.

Blir så stressad när folk sitter kvar i maskinerna och vilar? Upp och kör nästa maskin direkt, vila kan du göra efteråt! Jag kör gärna 2 maskiner armar och bryter sedan av med rygg eller mage och kör sen 2 maskiner armar igen. Men hela planen spricker ju pga latmaskar...

Igår var det tatueringsdags igen. Min tanke sprack när vi tryckte texten, den var för lång. Men jag gillar plan B mer faktiskt! Resultatet blev över förväntan och nu vill jag bara göra ännu mer!
Tackar min duktiga kusin ännu en gång.

Nu ska det få läka så det blir inget gym denna vecka, men jag tänkte rida lite lugnt idag så jag inte svettas.

Helgen lär inte innehålla någon träning heller eftersom vi drar till Ängelholm/Halmstad över helgen och firar Björns pappa som fyller 60.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar