21 oktober 2012

Just nu:
Träningskläder,
I soffan i Ledberg
Mätt på kyckling, färskpasta, sallad & fruktsallad. Och kaffe!
Trött och lite besviken...

Hade tatuerings-dag hemma hos oss igår och jag tror att 12 eller 13 personer fick minst 1 tatuering var. Så det var riktigt lyckat. Tyvärr fanns det ingen tid över för mina två som jag hade tänkt göra. Får förhoppningsvis tid i veckan som kommer istället.

Drack inte så mycket igår eftersom jag hade ridlektion, i vanlig ordning, med Henny idag. Det var så skönt att gå upp strax före 9 utan att vara bakis i princip och ta med en termos med kaffe till stallet. Tog med mig Holly ner och passade på att mysa, fläta och pyssla medan hästarna tuggade sin frukost.

Förövrigt firar jag & Björn 7 år idag! Men vi tog firandet i fredags med Ghingis & bio. Så denna dag uppmärksammas inget speciellt verkar det som eftersom Björn valt att jaga hela eftermiddagen/kvällen och jag var iväg och red och träna på förmiddagen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar