25 oktober 2012

Haha what the fuck?! Snö redan! Och jag som skällde ut Björn igår för att han hade köpt julmust när det inte ens är jul.
Men nu fick jag helt plötsligt ett must-sug. Kokade faktisk lite glögg här nu på kvällen. Ååh, vad är bättre än JUL?

Somnade på kökssoffan i arbetskläderna direkt när jag kom hem. Har världens bästa man som bäddade ner mig under en filt och lagade fantastiskt god kyckling och ris. Riktigt Starkt och grönsaker till. Preciiis som JAG vill ha det. Oftast är det det lilla som behövs för att uppskatta och uppskattas.

Och den där ridturen blev inställd pga snön, har ju inga broddar eller nåt än. och här hemma har det kommit en hel del snö så Lasse stapplade in på världens styltor under hovarna idag.

Har packat nu på kvällen, för imorn drar jag, Björn och hans bröder till Ängelholm.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar