31 oktober 2012

Ridning igår också. Har inte bestämt mig om jag ska klippa Lasse iår? Gjorde det förra året, men Det är så tråkigt att täcka, speciellt när de går ute så många timmar/dygn. Men han blir svettig direkt nu även om man tar det lugnt..
För-/nackdelar? Klippa/inte klippa?


Jag åkte hem till mamma på lunchen igår och slängde i mig matlådan och hävde en kaffe.
Är det sant att en tassimo-kapsel med vanligt gevaliakaffe innehåller 80 kcal? Så är det enl Shape-up men vanligt bryggkaffe innehåller ju bara 1kcal/dl!

Var på matchen igår med Foppa, Björn, David & Daniel. Helt bortkastade pengar! Kan jag få gå på en hemmamatch med vinst nån gång? Nån som ska med på lördag mot Färjestad? Hoppas på bättre tur då kanske...

Ikväll blir det efterlängtat tjejmys hos Linnéa.

Har lite dåligt samvete över att det är så svårt att hålla kontakten med min Matilda.. Saknar dig stumpan! Och är avundsjuk på ditt liv i LA <3 :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar