04 oktober 2012

Hallå i regnet! Himla mysigt väder som passar mig perfekt idag. Har ridit 4 dagar i rad och igår blev det ett hårt pass på ridbanan. Så idag blir det vilodag för hästarna.

Dessutom ska jag ju provträna ikväll. Så då är jag under tak. Börjar med ett Sh'bam-pass. Har aldrig provat det, men vet att Josse gillar det. Har kört liknande danspass som afro och jag gillar ju kordination så hjärnan får jobba lite också.

Jag har funderat länge på om jag ska skriva mer om kropp och hälsa för det ett väldigt intressant ämne för mig. Jag är tyvärr rädd för att misslyckas om jag skulle dra igång något slags projekt offentligt. Just nu har jag "hemliga" mål och pratar inte så mycket om det med nån. Men jag börjar se framsteg nu. Det är då det är roligt att dela med sig och kanske inspirera någon annan?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar