09 oktober 2012

Jag tänkte börja dela med mig av min träning, kost och vikt eftersom jag älskar detta ämne! Jag inspireras själv av massa hälsobloggar, tidningar och liknande.

För ca 7 veckor sedan började jag med Shape-up-appen igen. Körde med den i våras men tröttnade på att skriva i varenda liten kalori jag åt. Nu har jag tagit den mer på allvar eftersom att jag mått så dåligt över min vikt efter semestern. Haha ja ni förstår!

Vågen visade 63,5 kg en dag vilket är det mesta jag vägt någonsin. Till min längd på 163,5 cm passar inte den siffran riktigt.

Mitt mål är att ligga under 60 kg iallafall.

Dagliga rutiner:
Dricker alltid ca 2 liter vatten, 10 gojibär och fiskleverolja för immunförsvaret.
Har inte varit sjuk på 1,5 år så det verkar funka i kombination med motionen såklart.

(bilderna är för 2 månader sedan)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar